Vazifalari: - mintaqaviy bozor haqida ma'lumot to'plashni amalga oshirish
- Bozor to'g'risidagi ma'lumotlarni tahlil qilish va tahlil natijalari asosida tovarlarni (xizmatlarni, ishlarni) taqdim etish strategiyasini ishlab chiqish.
-Sku uchun OKB-AKB haftalik / oylik hisobotini taqdim etish
- Mijozlarning so'rovlari va shikoyatlarini ko'rib chiqish va ularni hal qilish bo'yicha muntazam ishlarni olib borish
- Belgilangan hududga rejalashtirilgan tashriflar
- Savdo va rivojlanish rejalarini amalga oshirish, belgilangan hududda miqdoriy va sifat taqsimotini oshirish uchun javobgarlik
- Savdo vakillarini sotish texnologiyasi, muzokaralar usullari, bitimlar tuzish usullari bo'yicha o'qitish
- Mijozlar bilan ishlashning yangi shakllarini tayyorlash va joriy etishda, eskilarini takomillashtirishda faol ishtirok etish.
Talablar: * oliy yoki o'rta maxsus ta'lim
* zamonaviy texnik aloqa va aloqa vositalari, Word, Excel, Doctor Sales kompyuterlaridan foydalangan holda axborotni qayta ishlash usullari
* vaqtni boshqarish asoslarini bilish, DSPM, FIFO, SMART, tashrif bosqichlari, e'tirozlar bilan ishlash, ishbilarmonlik odob-axloqi
* bozorni yaxshi bilish, uning kon'yunkturasi, xususiyatlari va xususiyatlari, hududda savdoni tashkil etish tamoyillari.
* rus, o'zbek tillarini yaxshi bilish
* savdo, savdo marketingi sohasida tasdiqlangan tajriba
* Shaxsiy fazilatlar: tashqi ko'rinish, xushmuomalalik, aniqlik, faollik, muzokara qilish qobiliyati, stressga chidamlilik, moslashuvchanlik, tijorat tushunchasi.
Shartlar: - O'zR mehnat kodeksiga muvofiq rasmiy ish bilan ta'minlash;
- 6/1 jadvali 9:00 dan 18:00 gacha;
- Texnik jihozlar (noutbuk, mobil telefon, korporativ aloqa);
- Moliyaviy motivatsiya.